AGM ratifies Election of Directors

Gilles Bourgeois of the WSP Group has assumed the role of President of the Canadian Dam Association following the 2014 Annual General Meeting.

Her term as President having expired, Clare Raska, formerly of BC Hydro, is now past president. Tony Bennett of Ontario Power Generation is the new Vice President, and Chad LePoudre of SNC-Lavalin remains as Secretary-Treasurer.

The results of the nominations and election process were ratified by the members at the Annual General Meeting. The election results are available via the link below.

2014 Election Results
(Adobe PDF File)

Entrée en fonction du nouveau conseil d’administration et de la nouvelle équipe de direction de l’ACB

À la suite de l’Assemblée générale annuelle de 2014, Gilles Bourgeois, du Groupe WSP, a commencé à exercer la fonction de président de l’Association canadienne des barrages.

Son mandat de présidente étant terminé, Clare Raska, anciennement de BC Hydro, a commencé à exercer la fonction de présidente sortante. Par ailleurs, Tony Bennett, de la société Ontario Power Generation, a commencé à exercer la fonction de vice-président. Chad LePoudre, de la société SNC-Lavalin, continue pour sa part d’exercer la fonction de secrétaire-trésorier.

Lors de l’Assemblée générale annuelle, les membres ont ratifié les résultats du processus de mise en candidature ainsi que les résultats du scrutin.